FŐOLDAL EDZŐINK ÓRAREND ÁRLISTA KAPCSOLAT
Szolgáltatások

Spinning

Szolgáltatások

Spinning

Spinning termünkről röviden


Mi a különbség a Spinning és SpinRacing órák között?

A legtöbb fitnessterem órarendjében megtaláljuk valamelyiket, de sok vendég számára nem teljesen egyértelmű, hogy melyiktől mit is várhat. Pár gondolattal szeretnénk segíteni az eligazodásban.

Ami közös:

Mindkettő állóképesség növelő, csoportos, zenés, edzői irányítással végzett teremkerékpáros tréning (indoor cycling).

Ami nem:

Spinning és Spinracing - két különböző módszertan, két külön brand.

A Spinracing az egész testet megdolgozó módszer (total body training): formálja a farizmokat, szálkásítja, erősíti a lábizmokat és a hasizmot; a felsőtest bevonásával, a karhajlításokkal pedig tónusba hozza a váll-, és a kar izmait is. A kerékfékek állításával az ellenállás ereje változtatható, így a kerékpáros hegy-, emelkedő-, sík - és lejtőmenetek is utánozhatók, valamint az intenzitás és az edzés erőssége is variálható.

A Spinning program megalkotója Johnny G, a világhírű amerikai kerékpárversenyző. A Spinning leginkább egy szabad ég alatti kerékpáros edzés teremben történő leképezéséhez hasonlítható. Az alsótestet szintén intenzíven megdolgozza az ellenállás használatával, felsőtestre nincsenek gyakorlatok.

Zenehasználat

Spinracing órán mindig a ZENE ÜTEMÉRE dolgozunk, melynek tempója folyamatosan változik. Maximálisan kihasználjuk a zenében rejlő energiát! Stílusok tekintetében pedig csak a fantázia szab határt annak, hogy edzés közben milyen zene visz, és/vagy lendít át egy-egy holtponton.

Spinning esetében alapvetően a zene leginkább csak aláfestés, de ez nagymértékben függ az órát vezető edzőtől is.

Spinning

Az edzésen 10-20 bicikliző az edző utasításait követve teker megállíthatatlanul, dinamikus, változó ritmusú zenére, a valódi biciklizés különböző “kihívásait” imitálva (dombon fel, lejtőn le, felállva, a kormányra támaszkodva). A spinning nem csak fogyaszt, de tökéletes alakot is biztosít, ráadásul az izomtömeget nem növeli, csupán erősíti.

Az egyik legkiválóbb kardió edzésprogramnak tartják, mely nem terheli meg a szervezetet, és az izületeket és fogyaszt. Egy óra alatt akár 900 kalóriát is elégethetünk. A kerékpározás hasznos azok számára, akik az lerakódott zsírpárnától szeretnének megszabadulni, hiszen ezen testrészek fogyasztására és formálására az egyik legalkalmasabb eszköz. Spinning órán nagy hangsúlyt kap az edzés alatti pulzusszám mérés, amit egy pulzusmérő órával és hozzá tartozó jeladóval követhetnek a vendégek. Az edző mindenkire egyénileg felhelyezi az övet és beállítja az órát, elmondja a használati utasításokat. Éppen ezért a Spinning egy olyan csoportos mozgásformának mondható, ahol teljes mértékben személyre szabott megfontolások alapján a vendég számára legmegfelelőbb intenzitáson dolgozhatnak. A pulzus fogja mutatni az "utat" a célunk eléréséhez. A pulzuskontroll miatt akár a szoptatós anyukák, kismamák a terhesség kezdetekor, a túlsúlyos és magas vérnyomással küzdők is űzhetik.

Nagyon fontos azonban hogy ebben az esetben konzultálj az oktatóval az állapotodról, hogy megfelelőképp tudja kontrollálni a terhelésedet!

SpinRacing

A SpinRacing program, amely motivációt, szellemi edzés technikákat és a legalaposabban tesztelt kerékpározási technikákat foglalja magába ajánljuk mindenkinek, aki mozgásra vágyik. A tréning a programhoz kifejlesztett eszközön, a kerékpáron folyik. Külső szemlélő leginkább azt látja az edzésekből, hogy egy teremben vadul tekerik a bringát. A SpinRacing csoportos zenés teremkerékpár tréning szakképzett oktatók irányításával, mely sikerének titka: kerékpár + aerobic összegződnek, koreografált, különböző karmunka használat, szórakoztató, egyszerű, mindenki számára könnyen elvégezhető, precíz intenzitás kontroll, hatékony, állóképesség fejlesztő, betegség megelőző, nagy kalória felhasználással.

A SpinRacing programot bármilyen edzettségi szint esetén lehet alkalmazni: társaságban mindenki lelkesebben hajt, kivétel nélkül sikeresen teljesíthet egy 45-55 perces edzést.

Az órákon 3 alapvető terepfajtát használunk: a sík, lejtő, és a hegymenetet. Ezen terepek kombinálásával különböző technikákat alakítunk ki.

Nyitvatartási idő


Hétfő
5:30-22:00
Kedd
5:30-22:00
Szerda
5:30-22:00
Csütörtök
5:30-22:00
Péntek
5:30-22:00
Szombat
7:30-20:00
Vasárnap
7:30-20:00

Kapcsolatfelvétel




KÜLDÉS




Nem találja problémájára a megoldást?
Keresse pultosainkat!



Drótos Alexandra

Szemán Zita

Várkoly Tamás

Vendégkönyv
Mondja el véleményét termünkről

Hegedűs Anett
A motivációt és az elért eredményeket is az itteni hangulatnak de főleg Tamásnak köszönhetem. Soha nem cserélném le ezt az edzőtermet!

N. István
Nyitás óta rendszeres látogatója vagyok a teremnek. Ezúton is gratulálok a színvonalas szolgáltatáshoz. Különösen fontos számomra a vendéglátó hölgyek figyelmessége! Kedves mosolyuk nélkül a terem nem lenne az igazi!

K. Eszter
Szeretnék gratulálni a válogatott "jófej" alkalmazottakhoz! Öröm ide járni, mindig kellemes légkör fogad, sokat számít,hogy barátságos, vidám arcok állnak a pultban. Különösen kiemelném az alkalmazottak szakmai hozzáértését,segítőkészségét! Mindenkinek csak ajánlani tudom,hogy mindenképpen az M1Fitnessbe jöjjön sportolni,hogyha minőségi,kellemes,színvonalas helyen szeretné idejét eltölteni! Kívánom, hogy a jövőben is ilyen nagyszerű maradjon a légkör és továbbra is élvezet legyen ide járni!

Z. András
Köszönjük a fantasztikus hangulatot, ilyen jó még sosem volt a zene az edzőteremben!

Rácz Péter
Számomra ez a tökéletes edzőterem. Szellemi és fizikai értelemben is a maximumot nyújtja nekem. Hiszem, hogy sok éven keresztül képes lesz ezt a színvonalat tartani mindannyiunk örömére.



KÜLDÉS
info@m1fitness.hu
Tel.: 46 / 506-536, Fax.: 46 / 506-537
Tel.: 46 / 506-536,
Fax.: 46 / 506-537

Miskolc, Szeles u. 11, 3526
Adatkezelési nyilatkozat | Minden jog fenntartva | 2018 M1 Fitness