FŐOLDAL EDZŐINK ÓRAREND ÁRLISTA KAPCSOLAT
Szolgáltatások

Aerobik

Szolgáltatások

Aerobik

Az aerobik órák nagy segítséggel vannak, hogy elérd céljaid úgy, hogy eközben jól is érzed magad és szórakozz! Ezek az órák csoportos foglalkozásként a legmegfelelőbbek, ahol hatalmas motivációt jelent a többi résztvevő!

Az aerobic órákat leginkább hölgyek látogatták, de napjainkban rengeteg olyan óratípus jelent meg, ami mindkét nemnek nagyon hasznos és kedvelt.

Az aerobik általános célja a meglévő zsírszövet csökkentése, a fogyasztás, de ma már rengeteg olyan óratípus is megjelent, amiben erő állóképességet, mély és stabilizációs izmainkat, szálkás izomzatot tudunk fejleszteni. A rendszeres aerobik tréning lehetőséget ad e cél elérésére. A szervezet 45 - 50 perc kis - közepes intenzitású mozgatása után a munkavégzéshez szükséges energiáit főként zsírból nyeri, ezért a zsírégető órán a terhelés ideje alatt a résztvevők pulzusszámát a maximális pulzusszám 60 – 70 % (zsírégető zóna) közötti tartományban szükséges tartani, hogy elkerüljük a szervezet idő előtti elfáradását.

Az órák gyakorlatanyaga lépéseket, lépéskombinációkat, közepes intenzitású alap koreográfiát is tartalmazhat. Óratípustól függően rengeteg eszközt is használhatunk a foglalkozásokon.

Aerobik és csoportos óráink a mai trendnek megfelelően folyamatosan bővülnek, hogy az újdonságokat mind óratípusban mind eszközben minél hamarabb kipróbálhassátok nálunk.

Ahhoz, hogy könnyen megtaláld a számodra legmegfelelőbb mozgásformát és megismerd milyen típusú az adott óra, rövid ismertetőjével segítünk a döntésben:

HOT FLEX

HOT FLEX- óra. Ez egy szobahőmérsékletnél melegebb, és megfelelő páratartalom mellett végzett óratípus. A melegben jobban lazulnak az izmok és izületek, kisebb a sérülésveszély, könnyebb a gyakorlatokat végezni és méregteleníteni a szervezetet. Extrém zsírégető hatású, alakformáló, méregtelenítő. Egymásra épülő nyújtó és erősítő, nagymértékben (hát- has- láb) gyakorlatokból álló edzésforma! Minden pozíciónak, ászanának, rengeteg gyógyhatása van, vitalizálja - energetizálja a testünket. Egy 90 perces óra alatt, a gyakorlatok segítségével átmozgatjuk teljes testünket, izomzatunkat és nem utolsó sorban beindítja a pozitív változásokat. Hatására javul a vérkeringés, serkenti a nyirokrendszer és hormonrendszerünk működését és támogatja a légzőrendszerünk kapacitásának növelését. Remek módszer a stresszoldásra és a testsúly beállítására. Hatására megnövekszik a teljesítő képességünk, javul a kondíciónk. Harmóniát teremt, stimulálja a központi idegrendszert és fokozza a koncentrációs képességet. Rendkívül népszerű, többek között a jótékony hatásai miatt. Mindenki számára biztosít valamilyen pluszt. Élj át néhány igazán forró pillanatot.

Javasolt kényelmes ruházat: rövidnadrág - testhez simuló felső, valamint nagy törölköző és egy palack VÍZ.

Ultimate training

A természetes mozgásokat utánozza így minden egyes edzés az egész testet megdolgozza. A testünket a Ultimate training során egységként kezeljük és nem izomcsoportonként. Az Ultimate trainingtől izmosabb, erősebb, kitartóbb és rugalmasabb leszel.

Leggyakrabban a saját testünket használjuk ellenállásként de többféle eszközt is igénybe lehet venni (súly, kötél, kettlebell stb.) Az Ultimate training kiváló lehetőséget nyújt minden sportág specifikációjaként.

SIX PACK abs & Core training

Ez egy olyan edzéstípus, amely a testünk tartóizmaira, a törzs mélyizmaira, és hasizmaira koncentrál.Célba veszi az összes olyan izomcsoportot, amely a gerincet és a medencét stabilizálja.Az óra sokkal több, mint egy gerinc torna, mivel nemcsak a hátizmok erősítésére irányul, hanem a has, váll, medence és csípőizmokat is edzi. A csípőtől egészen a vállakig megdolgoztatja a tartóizmokat. Nemre, korra való tekintet nélkül bárkinek ajánljuk, elsősorban mégis az ülőmunkát végzőknek hasznos, mivel a számítógép előtt végzett munka nagyon megterheli az egész törzsizomzatot. Akiknek szokott fájni a háta, dereka, ill. aki gyakran tartja magát görnyedten, annak mindenképp érdemes kipróbálnia. A gyenge izmok helytelen testtartást eredményeznek, ezért szükséges megerősíteni őket. Ha nagynak látjuk a hasunkat sokszor annak is a rossz testtartás az oka. A törzsizmok megerősítésével tehát optikailag szebb alakot is elérhetünk. Fejleszti a testkontrollt, az egyensúlyt és stabilitást.

Funkcionális tréning

A funkcionális edzés lényege, hogy a testet egészként kezeli. Nem külön izomcsoportokra fókuszál, hanem összetettebb gyakorlatokkal egyszerre mindig több izomcsoportot dolgoztat meg.A mindennapi élet során előforduló mozgások adják az alapot a gyakorlatokhoz, tehát guggolások, emelések, húzó és toló mozgások variációi képezik az edzés alapját. A funkcionális edzés igen hasznos "mellékhatásaként" erősödnek a hasizmok, mély hátizmok is. A hagyományos alakformáló , erősítő edzésekkel ellentétben a funkcionális edzés komolyan igénybe veszi a keringési rendszert is, így állóképességünkre is hatással van. Mivel az edzés összetett, szépen formálja az egész testet, és kondíciónkra is jó hatással lesz.

Kangoo

A rugalmas ellipszisre épült Kangoo cipőben végzett gyakorlatsor kiváló állóképesség fejlesztő tréning, mely alatt a bemelegítést követően egyszerűen követhető mozdulatsort tanít meg az óktató élvezetes zenére. A Kangoo használata csökkenti a lehetséges boka, térd és gerincizületek sérülését, miközben magas energiafelhasználás érhető el. A Kangoo cipő lényege, hogy az ízületek terhelésének 70-80 százalékát képes elnyelni.

Spinning

Az edzésen 10-20 bicikliző az edző utasításait követve teker megállíthatatlanul, dinamikus, változó ritmusú zenére, a valódi biciklizés különböző “kihívásait” imitálva (dombon fel, lejtőn le, felállva, a kormányra támaszkodva). A spinning nem csak fogyaszt, de tökéletes alakot is biztosít, ráadásul az izomtömeget nem növeli, csupán erősíti.

Az egyik legkiválóbb kardió edzésprogramnak tartják, mely nem terheli meg a szervezetet, és az izületeket és fogyaszt. Egy óra alatt akár 900 kalóriát is elégethetünk. A kerékpározás hasznos azok számára, akik az lerakódott zsírpárnától szeretnének megszabadulni, hiszen ezen testrészek fogyasztására és formálására az egyik legalkalmasabb eszköz. Spinning órán nagy hangsúlyt kap az edzés alatti pulzusszám mérés, amit egy pulzusmérő órával és hozzá tartozó jeladóval követhetnek a vendégek. Az edző mindenkire egyénileg felhelyezi az övet és beállítja az órát, elmondja a használati utasításokat. Éppen ezért a Spinning egy olyan csoportos mozgásformának mondható, ahol teljes mértékben személyre szabott megfontolások alapján a vendég számára legmegfelelőbb intenzitáson dolgozhatnak. A pulzus fogja mutatni az "utat" a célunk eléréséhez. A pulzuskontroll miatt akár a szoptatós anyukák, kismamák a terhesség kezdetekor, a túlsúlyos és magas vérnyomással küzdők is űzhetik. Nagyon fontos azonban hogy ebben az esetben konzultálj az oktatóval az állapotodról, hogy megfelelőképp tudja kontrollálni a terhelésedet!

SpinRacing

A SpinRacing program, amely motivációt, szellemi edzés technikákat és a legalaposabban tesztelt kerékpározási technikákat foglalja magába ajánljuk mindenkinek, aki mozgásra vágyik. A tréning a programhoz kifejlesztett eszközön, a kerékpáron folyik. Külső szemlélő leginkább azt látja az edzésekből, hogy egy teremben vadul tekerik a bringát. A SpinRacing csoportos zenés teremkerékpár tréning szakképzett oktatók irányításával, mely sikerének titka: kerékpár + aerobic összegződnek, koreografált, különböző karmunka használat, szórakoztató, egyszerű, mindenki számára könnyen elvégezhető, precíz intenzitás kontroll, hatékony, állóképesség fejlesztő, betegség megelőző, nagy kalória felhasználással. A SpinRacing programot bármilyen edzettségi szint esetén lehet alkalmazni: társaságban mindenki lelkesebben hajt, kivétel nélkül sikeresen teljesíthet egy 45-55 perces edzést.

Az órákon 3 alapvető terepfajtát használunk: a sík, lejtő, és a hegymenetet. Ezen terepek kombinálásával különböző technikákat alakítunk ki.

Hot Iron

Fiúknak és lányoknak egyaránt!!! HOT IRON nem más mint:
Súlyzórudas edzés egész testre ami megnyer szórakoztatásával, változatosságával, biztonságával és nem utolsó sorban kiemelkedő edzéshatékonyságával.Ez egy erőállóképességi edzés aminek során a résztvevők „keményebbé, feszesebbé” és jobb teljesítképességûek lesznek, számos hátprobléma csökken!

deepWORK

Ez a holisztikus, funkcionális tréning minden sportág legjavából építkezik. Egyszerű,intenzív, egyedülálló és teljesen más,mint az eddig ismert módszerek. Rendkívül alaposan mozgatja át a testet és rengeteg pozitív energiával tölt fel. A deepWORK a keleti Yin-Yang filozófiát követve , egy edzésen belül nyújt feszülést és ellazulást az izmoknak. Az edzés elvi struktúrája az öt elemre épül: föld, fa, tűz, fém és víz. Az óra eleji meditatív zenét egy lüktető, adrenalin növelő, intenzív zene követi,amely a kardió és erősítő gyakorlatsorok zenei háttérként szolgál. A mély zenei ritmusok segítik, fokozzák a teljesítőképességet, erőkifejtést és az érzelmi feszültség levezetését. A deepWORK edzéstechnika forrásul szolgáló keleti meditációs terápiákat és a dinamikus meditációt az orvostudomány depressziós, vagy pszichoszomatikus panaszok gyógyításánál alkalmazza. A deepWORK tréningben egyesül a mentális és a kardió hatás, a koncentráció és ellazulás. A deepWORK jellemzői: zsírégető, feszültségoldó, fizikai tréning.,megismertet saját határinkkal, érzelmi feltöltődést nyújt! A deepWORKkel saját határaink fölé kerekedhetünk: korunk egyik legösszetettebb hatású funkcionális tréningjének tartják, olyan stresszoldó, izzasztó, kardió- és erőedzés, mely feltölt és nem fáraszt! Kortól-nemtől független, mindenki saját légzésritmusára dolgozik.

bodyART

bodyART... „Amikor az erő a tudatossággal találkozik”
Napjainkban egyre több emberben merül fel az igény olyan alternatív mozgások végrehajtása iránt, amely a mindennapi stressz alól felszabadítja őket, de ezzel egyidejűleg olyan komplex edzést keresnek, amelyben az izmok újra visszanyerik rugalmasságukat és testük, újra éli annak, funkcionalitását. A bodyART™ mozgásanyagát tekintve a jógából veszi fő elemeit, amelyhez a gyógytornából, a japán Do In-ból ismert elemeket rendel, amelyhez több speciális légzés technikát kapcsol, ezzel biztosítva a teljes összhangot az edzés és a relaxáció együttes hatása között.

A bodyART™ a tudatos edzés mellett a test, a lélek és a szellem hármasságának harmóniája.
A bodyART™ sikere abban rejlik, hogy az említett mozgásrendszer alkalmazása, olyan teljes és összetett edzést nyújt, amely hatás csak ezzel a rendszerrel érhető el. Hatékonysága egyedülálló!
A statikus és dinamikus erőelemekkel tarkított mozgásanyag bőven tartalmaz nyújtó és lazító gyakorlatokat, amelyek pozitívan hatnak a rövidülésre és gyengülésre, hajlamos izmokra, az egész emberi test izmai, ízületei számára. Minden gyakorlat kontrolált és tudatos kivitelezést igényel, amelyet speciális légzés alkalmazása segít. A bodyART™ edzéssel fejlődik a hajlékonyág, erő – és nem utolsó sorban állóképesség, kitartás, egyensúlyérzék, stabilitás, türelem, tudatosság, olyan készségek és képességek, amelyek a harmonikus mozgás, a tudatos lét elkerülhetetlen alapjai!

BAX

Azaz bodyART XTREME, holisztikus módszer, mely a Yin-Yang elven alapul! A BAX jelenleg a legütősebb saját testsúlyos eszköz nélküli funkcionális tréning, amely a legújabb kutatások alapján felépített edzéselméletre épült! Hat évig fejlesztették és az edzés lényege, egy – egy gyakorlat egyre jobb elvégzése. Fantasztikus élmény az órán!

Gerinc tréning

Gerincünk és izületeink egészsége, létfontosságú mindenkinek, azaz a gerinc fitten tartása. Fájdaloműző, tartásjavító gerinctréning speciális gyakorlatokkal, nyújtás, erősítés és lazítás, ami az egész testet átmozgatja. Az izmok rugalmassága nagymértékben befolyásolja mozgásunk minőségét és teljesítményét. Az óra során célunk a helyes izomegyensúly kialakítása, a megnyúlt, illetve megrövidült izmok egységének visszaállítása. Mindezt egymásra épülő feladatokkal végezzük, átmozgatjuk izületeinket és szem előtt tartjuk azok védelmét is. A hát izomzatának erősítésével elérhetjük, hogy a rossz testtartást levetkőzzük, a gerinc a megfelelő állapotba kerüljön. Mindenkinek, aki ülő vagy állómunkát végez kötelező és kötelező lenne minden sportág mellé, kiegészítő mozgásként!

Super Body

1,5 órás csoportos egész testet megdolgoztató súlyzós edzés, változatos gyakorlatokkal, kimért pihenőidőkkel, szuperszettekben történik. Gyönyörű definiált izomzatot lehet elérni ezzel az edzésmódszerrel, és mindemellett fölös kilóktól szabadíthatjuk meg a testünket!

Bosu

Izületkímélő szer, ezért térd-bokasérültek illetve gerincsérvesek is használhatják. Egyensúlyozás edzése a kulcs a mozgáshoz és a sportos teljesítőképességhez. Edzésszisztéma ami feljavítja a koordinációt, stabilitást és az egyensúlyt. Ezzel az edzésmódszerrel fejleszthetünk állólépességet, erőt és nem utolsó sorban kiváló zsírégető hatású!

Alakformáló torna

Egyszerű, jól követhető óra, ahol a fő izomcsoportok erősítésén van a hangsúly.

Ebben az óratípusban a callanetics és a kicsit dinamikusabb konditorna elemei ötvöződnek kellemes zenére. Kiváló tonizáló hatású, teljes testet átmozgató óra.

Problémás zóna

Erőteljes zsírégető óra, kifejezetten a női problémás testrészekre koncentrál: derék, csípő, combok, fenék. Szálkásít.

Has-derék karcsúsító:
Sok nőnek a hasa a legkritikusabb területe! Ez fakad az ülő életmódból, a mozgáshiányból, a helytelen táplálkozásból, a szülés után megváltozott testünkből, a változó korból és akár a genetikai adottságokból.

Olyan módszert dolgoztam ki, amely speciálisan a hasunkon és a hátunkon felhalmozódott hurkáknak üzen hadat!
Mindezt változatosan, sok eszközzel, nemcsak talajon végzett gyakorlatokkal, jó zene mellett tesszük élvezetessé.
Tegyél egy kísérletet, pár hét alatt látványos javulásra számíthatsz!

Totális zsírégetés

A szervezet körülbelül 35-40 perccel a testmozgás megkezdése után kezd el zsírt égetni. Addig az izmokban lévő glükózt – szénhidrátot – használja. Ezért az optimális zsírégető edzésnek körülbelül egy órán át kell tartania, melynek pedig az úgynevezett zsírégető zónában kell eltelnie. Ez az az intenzitás, amin a szervezet szénhidrátok helyett az elraktározott zsírokat kezdi el égetni. Ez egy erőteljes, dinamikus, egyszerű koreográfián alapuló aerobik óra, az említett zsírégető tartományban tartva a pulzust, kevés erősítő résszel.

Has-hát-far

E három "testtájék" izmainak megdolgoztatásával csodás, feszes tartás érhető el. Elmúlik, illetve megelőzhető a derékfájás.

Zsírégető óra

Közepes intenzitású, egyszerű lépéskombinációval és erősítéssel, mely a pulzusunkat folyamatosan a zsírégető zónában tartja. Ez egy olyan óratípus, ahol a terhelési intenzitás váltogatásával átmozgatjuk a test izomzatát, megdolgoztatjuk a keringési rendszert, és ezzel elérjük a "szálkásító" hatást. Nem koreografált!

Erősítés eszközökkel

Minden izomcsoportra kiterjedő mozgás, a változatos eszközhasználat teszi izgalmassá.

Body toning

Testegyensúly megteremtése, dinamikus és statikus gyakorlatok kombinálásval. Zsírégető jellegű mozgás.

Idősek tornája

A nyugdíjas évek is lehetnek aktívak. Az „idősebbek is elkezdhetik” filozófiát követve, az élettani változásokat figyelembe véve kellemes környezetben, jó csapatban frissülhetnek fel a „szépkorúak” ezen az órán.

Pilates

Olyan testi-lelki (szellemi) összhangot teremtő edzésmódszer, amely a jógát a legújabb fitness irányzatokkal ötvözi. Gyakorlatai mentesek mindenféle erőltetett mozdulattól, kicsavarodott testhelyzettől. Erősíti a törzs izmait, megelőzi a gerincproblémák kialakulását, növeli az önbizalmat. Nyújtó-lazító. Csökken a körméret.

Nyitvatartási idő


Hétfő
5:30-22:00
Kedd
5:30-22:00
Szerda
5:30-22:00
Csütörtök
5:30-22:00
Péntek
5:30-22:00
Szombat
7:30-20:00
Vasárnap
7:30-20:00

Kapcsolatfelvétel




KÜLDÉS




Nem találja problémájára a megoldást?
Keresse pultosainkat!



Drótos Alexandra

Szemán Zita

Várkoly Tamás

Vendégkönyv
Mondja el véleményét termünkről

Hegedűs Anett
A motivációt és az elért eredményeket is az itteni hangulatnak de főleg Tamásnak köszönhetem. Soha nem cserélném le ezt az edzőtermet!

N. István
Nyitás óta rendszeres látogatója vagyok a teremnek. Ezúton is gratulálok a színvonalas szolgáltatáshoz. Különösen fontos számomra a vendéglátó hölgyek figyelmessége! Kedves mosolyuk nélkül a terem nem lenne az igazi!

K. Eszter
Szeretnék gratulálni a válogatott "jófej" alkalmazottakhoz! Öröm ide járni, mindig kellemes légkör fogad, sokat számít,hogy barátságos, vidám arcok állnak a pultban. Különösen kiemelném az alkalmazottak szakmai hozzáértését,segítőkészségét! Mindenkinek csak ajánlani tudom,hogy mindenképpen az M1Fitnessbe jöjjön sportolni,hogyha minőségi,kellemes,színvonalas helyen szeretné idejét eltölteni! Kívánom, hogy a jövőben is ilyen nagyszerű maradjon a légkör és továbbra is élvezet legyen ide járni!

Z. András
Köszönjük a fantasztikus hangulatot, ilyen jó még sosem volt a zene az edzőteremben!

Rácz Péter
Számomra ez a tökéletes edzőterem. Szellemi és fizikai értelemben is a maximumot nyújtja nekem. Hiszem, hogy sok éven keresztül képes lesz ezt a színvonalat tartani mindannyiunk örömére.



KÜLDÉS
info@m1fitness.hu
Tel.: 46 / 506-536, Fax.: 46 / 506-537
Tel.: 46 / 506-536,
Fax.: 46 / 506-537

Miskolc, Szeles u. 11, 3526
Adatkezelési nyilatkozat | Minden jog fenntartva | 2018 M1 Fitness